Veelgestelde vragen aan HemdVoorHem.nl
Vind hier het antwoord op de vragen die het meeste gesteld worden aan onze klantenservice.
- Over HemdVoorHem.nl
- Is de webwinkel HemdVoorHem.nl beveiligd met een SSL certificaat?
- Wat is de levertijd voor mijn bestelling?
- Kan ik zelf een afleverdatum aangeven?
- Kan ik zelf het afleveradres bepalen?
- Zijn er verschillende betaalmogelijkheden?
- Is verzending bij HemdVoorHem.nl gratis?
- Is retour zenden bij HemdVoorHem.nl gratis?
- Kan ik een account aanmaken en mijn bestellingen terugvinden?
- Krijg ik mijn geld terug als een artikel niet naar wens is?
- Kunnen SALE-artikelen ook geruild en geretourneerd worden?
- Mag ik de kleding passen?
- Mag ondergoed geretourneerd, geruild en gepast worden?
- Hoe weet ik of mijn retour goed is aangekomen?
- Is er garantie van toepassing op de bestelde artikelen?
- Waar kan ik de artikelnummers van de artikelen vinden?
- Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
- Hoe lang blijft mijn cadeaubon geldig?
- Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?
- Kan ik een cadeaubon kopen?
- Kan mijn artikel ingepakt worden?
- Hoe weet ik wat de juiste maat overhemd, polo of ander kledingstuk is voor mij?
- Wat zijn de wasvoorschriften voor de strijkvrije overhemden?
- Hoe houd ik mijn (zijden) stropdas mooi?
1. Over HemdVoorHem.nl
HemdVoorHem.nl is een webwinkel voor mannen in strijkvrije overhemden, heren truien, poloshirts, stropdassen, heren ondergoed, herensokken en accessoires zoals manchetknopen, riemen en sjaals. Ook de leukste cadeaus voor hem bestel je bij ons.
Sinds onze oprichting in 2010 blijven wij onze webshop continue verbeteren voor een maximale online winkelervaring. Met grote passie en zorg streven wij als team naar de beste service, kwaliteit, scherpe prijzen en een continue wisselend assortiment. Altijd en overal: op desktop, tablet of smartphone.
Bij vragen hen je contact met onze eigen medewerkers en alle bestellingen worden afgehandeld in ons eigen magazijn. Bij iedere bedrijfsbeslissing proberen we altijd voor de meest duurzame oplossing te gaan, waarbij onze klanten en het milieu centraal staan.
HemdVoorHem.nl is een webwinkel voor mannen in strijkvrije overhemden, heren truien, poloshirts, stropdassen, heren ondergoed, herensokken en accessoires zoals manchetknopen, riemen en sjaals. Ook de leukste cadeaus voor hem bestel je bij ons.
Sinds onze oprichting in 2010 blijven wij onze webshop continue verbeteren voor een maximale online winkelervaring. Met grote passie en zorg streven wij als team naar de beste service, kwaliteit, scherpe prijzen en een continue wisselend assortiment. Altijd en overal: op desktop, tablet of smartphone.
Bij vragen hen je contact met onze eigen medewerkers en alle bestellingen worden afgehandeld in ons eigen magazijn. Bij iedere bedrijfsbeslissing proberen we altijd voor de meest duurzame oplossing te gaan, waarbij onze klanten en het milieu centraal staan.
2. Is de webwinkel HemdVoorHem.nl beveiligd met een SSL certificaat?
Ja. Onze webwinkel is voorzien van een SSL certificaat. Met een SSL certificaat worden jouw gegevens versleuteld verstuurd, zodat deze niet zijn "af te luisteren". Hiermee heb je de garantie dat jouw gegevens die je achterlaat in onze webshop, veilig zijn en niet ingezien kunnen worden door derden.
Wij gebruiken jouw gegevens alleen voor de afhandeling van jouw bestelling en deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.
Ja. Onze webwinkel is voorzien van een SSL certificaat. Met een SSL certificaat worden jouw gegevens versleuteld verstuurd, zodat deze niet zijn "af te luisteren". Hiermee heb je de garantie dat jouw gegevens die je achterlaat in onze webshop, veilig zijn en niet ingezien kunnen worden door derden.
Wij gebruiken jouw gegevens alleen voor de afhandeling van jouw bestelling en deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.
3. Wat is de levertijd voor mijn bestelling?
Zodra we je bestelling hebben ontvangen streven we naar een snelle levering, vaak zal dit de volgende werkdag al zijn.
De levertijd staat bij elk artikel in de webshop. Als je het de juiste maat en het aantal aanklikt dan zie je vanzelf wanneer je het artikel kan verwachten.
Bestel je meer artikelen? Dan gaan wij uit van de langste leverdatum voor jouw bestelling zodat wij deze compleet kunnen versturen.
In onze bestelbevestiging staat de leverdatum dat je jouw bestelling uiterlijk bezorgd zal krijgen.
Duurt het door onvoorziene omstandigheden langer dan dat wij je beloofd hebben? Dan zullen wij je daarover tijdig informeren.
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je de verzendbevestiging met daarin de track & trace zodat je jouw bestelling kan volgen. Helaas hebben wij geen invloed op het afleveren van jouw pakketje door PostNL.
Zodra we je bestelling hebben ontvangen streven we naar een snelle levering, vaak zal dit de volgende werkdag al zijn.
De levertijd staat bij elk artikel in de webshop. Als je het de juiste maat en het aantal aanklikt dan zie je vanzelf wanneer je het artikel kan verwachten.
Bestel je meer artikelen? Dan gaan wij uit van de langste leverdatum voor jouw bestelling zodat wij deze compleet kunnen versturen.
In onze bestelbevestiging staat de leverdatum dat je jouw bestelling uiterlijk bezorgd zal krijgen.
Duurt het door onvoorziene omstandigheden langer dan dat wij je beloofd hebben? Dan zullen wij je daarover tijdig informeren.
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je de verzendbevestiging met daarin de track & trace zodat je jouw bestelling kan volgen. Helaas hebben wij geen invloed op het afleveren van jouw pakketje door PostNL.
4. Kan ik zelf een afleverdatum aangeven?
Ja. Als je in de opmerkingen bij het bestellen vermeldt wanneer je jouw pakketje wil ontvangen, dan houden wij hier rekening mee.
Ja. Als je in de opmerkingen bij het bestellen vermeldt wanneer je jouw pakketje wil ontvangen, dan houden wij hier rekening mee.
5. Kan ik zelf het afleveradres bepalen?
Ja. Bij het bestellen geef je zelf aan als je jouw pakket op een ander afleveradres wil laten afleveren. Ook kan je kiezen voor het gratis afleveren van je bestelling op een PostNL servicepunt.
Ja. Bij het bestellen geef je zelf aan als je jouw pakket op een ander afleveradres wil laten afleveren. Ook kan je kiezen voor het gratis afleveren van je bestelling op een PostNL servicepunt.
6. Zijn er verschillende betaalmogelijkheden?
Ja. HemdVoorHem.nl heeft verschillende veilige betaalmogelijkheden. Je kan je bestelling betalen in een beveiligde omgeving via iDEAL, Creditcards, mister Cash, overboekingen, achteraf betalen (Klarna) en Paypal. Veiliger betalen dan bij HemdVoorHem.nl kan bijna niet. Voor meer informatie over de verschillende betaalmogelijkheden klik hier >>
Ja. HemdVoorHem.nl heeft verschillende veilige betaalmogelijkheden. Je kan je bestelling betalen in een beveiligde omgeving via iDEAL, Creditcards, mister Cash, overboekingen, achteraf betalen (Klarna) en Paypal. Veiliger betalen dan bij HemdVoorHem.nl kan bijna niet. Voor meer informatie over de verschillende betaalmogelijkheden klik hier >>
7. Is verzending bij HemdVoorHem.nl gratis?
Ja. Onze leveringen binnen Nederland en België zijn gratis voor jou als klant.
Wel willen wij je vragen hier zorgvuldig gebruik van te maken. Als je meer artikelen bestelt, dan graag in 1 bestelling. Als je later nog een bestelling plaatst, laat ons dit dan even weten, dan kijken wij of we de bestellingen samen kunnen voegen.
Staan er bij jouw bestelling toch verzendkosten, dan is dit meestal doordat het land niet goed is ingevuld. Ons systeem berekent automatisch de verzendkosten voor het land waar de bestelling naar toe moet en verzending naar Nederland en België is gratis. Als je dit aanpast zullen ook de verzendkosten verdwijnen.
Ja. Onze leveringen binnen Nederland en België zijn gratis voor jou als klant.
Wel willen wij je vragen hier zorgvuldig gebruik van te maken. Als je meer artikelen bestelt, dan graag in 1 bestelling. Als je later nog een bestelling plaatst, laat ons dit dan even weten, dan kijken wij of we de bestellingen samen kunnen voegen.
Staan er bij jouw bestelling toch verzendkosten, dan is dit meestal doordat het land niet goed is ingevuld. Ons systeem berekent automatisch de verzendkosten voor het land waar de bestelling naar toe moet en verzending naar Nederland en België is gratis. Als je dit aanpast zullen ook de verzendkosten verdwijnen.
8. Is retour zenden bij HemdVoorHem.nl gratis?
Ja. Via PostNL stuur je jouw bestelling altijd gratis retour. Gebruik het retourlabel in de bijlage in de verzendbevestiging.
Voor alle informatie betreft gratis ruilen en retourneren klik hier >>.
Ja. Via PostNL stuur je jouw bestelling altijd gratis retour. Gebruik het retourlabel in de bijlage in de verzendbevestiging.
Voor alle informatie betreft gratis ruilen en retourneren klik hier >>.
9. Kan ik een account aanmaken en mijn bestellingen terugvinden?
Ja. Tijdens het bestellen kan je een account aanmaken, dit gebeurt niet automatisch. Het voordeel van een account is dat je je bestelgeschiedenis kan terugvinden en dat je precies weet welk witte strijkvrije overhemd je vorige keer hebt besteld.
Lukt het niet om in te loggen? Controleer dan altijd eerst de hoofdletters: zowel het veld met gebruikersnaam als die van het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
Alles in jouw account kan je wijzigen na inloggen, behalve de gebruikersnaam.
Ja. Tijdens het bestellen kan je een account aanmaken, dit gebeurt niet automatisch. Het voordeel van een account is dat je je bestelgeschiedenis kan terugvinden en dat je precies weet welk witte strijkvrije overhemd je vorige keer hebt besteld.
Lukt het niet om in te loggen? Controleer dan altijd eerst de hoofdletters: zowel het veld met gebruikersnaam als die van het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
Alles in jouw account kan je wijzigen na inloggen, behalve de gebruikersnaam.
10. Krijg ik mijn geld terug als een artikel niet naar wens is?
Ja. Wij bieden 100 dagen gratis retourrecht!
Het retourformulier vind je in de doos en in de verzendbevestiging in de mail.
Het artikel wat je retour stuurt is natuurlijk onbeschadigd, ongebruikt, ongewassen en de originele labels zitten er nog aan.
Het bedrag staat uiterlijk binnen 8 dagen na ontvangst op je rekening. We storten het bedrag terug via de door jou gebruikte betaalmethode / bankrekening. Bij creditcard betaling is de overboeking zichtbaar op je volgende creditcardafschrift (over de verwerkingsdatum van je creditcard hebben wij geen controle).
Let op! Klarna heeft een eigen betaaltermijn, deze staat los van onze retourvoorwaarden. Betaal de Klarna factuur altijd op tijd of stuur de artikelen binnen 14 dagen terug. Bij retour sturen wordt jouw Klarna factuur gecrediteerd of terugbetaald. Extra kosten door te laat betalen worden niet door ons gecrediteerd (ook niet als je toch iets retour stuurt). Meer informatie, klik hier >>
Is het artikel beschadigd bij ontvangst, kijk dan even bij garantie.
Ja. Wij bieden 100 dagen gratis retourrecht!
Het retourformulier vind je in de doos en in de verzendbevestiging in de mail.
Het artikel wat je retour stuurt is natuurlijk onbeschadigd, ongebruikt, ongewassen en de originele labels zitten er nog aan.
Het bedrag staat uiterlijk binnen 8 dagen na ontvangst op je rekening. We storten het bedrag terug via de door jou gebruikte betaalmethode / bankrekening. Bij creditcard betaling is de overboeking zichtbaar op je volgende creditcardafschrift (over de verwerkingsdatum van je creditcard hebben wij geen controle).
Let op! Klarna heeft een eigen betaaltermijn, deze staat los van onze retourvoorwaarden. Betaal de Klarna factuur altijd op tijd of stuur de artikelen binnen 14 dagen terug. Bij retour sturen wordt jouw Klarna factuur gecrediteerd of terugbetaald. Extra kosten door te laat betalen worden niet door ons gecrediteerd (ook niet als je toch iets retour stuurt). Meer informatie, klik hier >>
Is het artikel beschadigd bij ontvangst, kijk dan even bij garantie.
11. Kunnen SALE-artikelen ook geruild en geretourneerd worden?
Ja. Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd en geruild worden. Uiteraard ook hier weer met kaartje en originele verpakking. Om onnodig ruilen en retour sturen te voorkomen, willen wij je vragen om zoveel mogelijk van onze maattabellen gebruik te maken. Bij alle artikelen staat een maattabel, op deze manier weet je snel en makkelijk wat voor jou de juiste maat is. Kom je er niet uit? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Heb je van een uitverkoop artikel toch een maat groter of kleiner nodig? Wij adviseren je dan om deze zelf te bestellen om teleurstelling te voorkomen tijdens de sale. Wij zullen de originele bestelling dan uiteraard aan je terugbetalen. Tijdens de SALE raken artikelen uitverkocht en wij kunnen deze bijna nooit meer nabestellen.
Ja. Ook afgeprijsde artikelen mogen geretourneerd en geruild worden. Uiteraard ook hier weer met kaartje en originele verpakking. Om onnodig ruilen en retour sturen te voorkomen, willen wij je vragen om zoveel mogelijk van onze maattabellen gebruik te maken. Bij alle artikelen staat een maattabel, op deze manier weet je snel en makkelijk wat voor jou de juiste maat is. Kom je er niet uit? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Heb je van een uitverkoop artikel toch een maat groter of kleiner nodig? Wij adviseren je dan om deze zelf te bestellen om teleurstelling te voorkomen tijdens de sale. Wij zullen de originele bestelling dan uiteraard aan je terugbetalen. Tijdens de SALE raken artikelen uitverkocht en wij kunnen deze bijna nooit meer nabestellen.
12. Mag ik de kleding passen?
Ja. Om te kunnen zien of de kleding goed past en leuk staat begrijpen wij dat dit gepast moet worden. Kleding mag gepast worden, maar de kaartjes moeten bevestigd blijven aan de kleding.
Wij begrijpen dat je de kleding niet zo strak opgevouwen krijgt zoals onze opvouwspecialisten. Je mag de kleding dan ook ‘gewoon’ netjes opvouwen en de bijbehorende materialen in de doos bijvoegen. Wij zullen er dan voor zorgen dat deze weer als nieuw worden opgevouwen.
Ja. Om te kunnen zien of de kleding goed past en leuk staat begrijpen wij dat dit gepast moet worden. Kleding mag gepast worden, maar de kaartjes moeten bevestigd blijven aan de kleding.
Wij begrijpen dat je de kleding niet zo strak opgevouwen krijgt zoals onze opvouwspecialisten. Je mag de kleding dan ook ‘gewoon’ netjes opvouwen en de bijbehorende materialen in de doos bijvoegen. Wij zullen er dan voor zorgen dat deze weer als nieuw worden opgevouwen.
13. Mag ondergoed geretourneerd, geruild en gepast worden?
Ja. Ondergoed mag geretourneerd worden, op de voorwaarde dat deze niet op de huid gedragen is! De slips of boxers kunnen gepast worden terwijl je je eigen slip aanhoudt of je legt een oud en een nieuw exemplaar op elkaar om deze te vergelijken. Als ondergoed toch gepast is op de huid, dan zijn wij gerechtigd om deze niet als retour te behandelen. Hierover nemen wij dan contact met je op.
Ja. Ondergoed mag geretourneerd worden, op de voorwaarde dat deze niet op de huid gedragen is! De slips of boxers kunnen gepast worden terwijl je je eigen slip aanhoudt of je legt een oud en een nieuw exemplaar op elkaar om deze te vergelijken. Als ondergoed toch gepast is op de huid, dan zijn wij gerechtigd om deze niet als retour te behandelen. Hierover nemen wij dan contact met je op.
14. Hoe weet ik of mijn retour goed is aangekomen?
Wij mailen je. Zodra wij je retour ontvangen krijg je binnen twee tot vijf dagen een ontvangstbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Stuur dan even een mail naar onze klantenservice.
Wij mailen je. Zodra wij je retour ontvangen krijg je binnen twee tot vijf dagen een ontvangstbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Stuur dan even een mail naar onze klantenservice.
15. Is er garantie van toepassing op de bestelde artikelen?
Ja. Binnen de garantietermijn van 1 jaar na factuurdatum. Een garantie meld je altijd eerst aan via een mail naar [email protected] met daarin het factuurnummer, de klacht en om welk artikel het gaat. Onze garantie afdeling neemt dan contact met je op. Wij zoeken in overleg met jou altijd naar een passende oplossing. Als het artikel nog leverbaar is, krijg je een nieuw exemplaar. Als dit niet het geval is, wat kan gebeuren bij seizoensartikelen, dan ontvang je een cadeaubon twv het aanschafbedrag. Klik hier voor de uitgebreide informatie.
Ja. Binnen de garantietermijn van 1 jaar na factuurdatum. Een garantie meld je altijd eerst aan via een mail naar [email protected] met daarin het factuurnummer, de klacht en om welk artikel het gaat. Onze garantie afdeling neemt dan contact met je op. Wij zoeken in overleg met jou altijd naar een passende oplossing. Als het artikel nog leverbaar is, krijg je een nieuw exemplaar. Als dit niet het geval is, wat kan gebeuren bij seizoensartikelen, dan ontvang je een cadeaubon twv het aanschafbedrag. Klik hier voor de uitgebreide informatie.
16. Waar kan ik de artikelnummers van de artikelen vinden?
Klik hier om te zien waar je het artikelnummer van het door jou gewenste artikel kant vinden. Let op, op mobiel is het artikelnummer alleen zichtbaar als je de telefoon draait naar liggende stand en doorscrollt naar beneden.
Klik hier om te zien waar je het artikelnummer van het door jou gewenste artikel kant vinden. Let op, op mobiel is het artikelnummer alleen zichtbaar als je de telefoon draait naar liggende stand en doorscrollt naar beneden.
17. Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Als je bent ingeschreven voor de nieuwsbrief ontvang je van ons als eerste informatie over de nieuwe collecties en acties. Ook ontvang je soms een actiecode. De actiecode met kortingspercentage werkt alleen bij artikelen die niet zijn afgeprijsd! De verwerking van deze korting gebeurt automatisch in de kassa bij de artikelen waarop deze code van toepassing is. Klik hier voor een uitgebreide uitleg om de actiecode in te voeren.
Als je bent ingeschreven voor de nieuwsbrief ontvang je van ons als eerste informatie over de nieuwe collecties en acties. Ook ontvang je soms een actiecode. De actiecode met kortingspercentage werkt alleen bij artikelen die niet zijn afgeprijsd! De verwerking van deze korting gebeurt automatisch in de kassa bij de artikelen waarop deze code van toepassing is. Klik hier voor een uitgebreide uitleg om de actiecode in te voeren.
18. Hoe lang blijft mijn cadeaubon geldig?
Een cadeaubon van HemdVoorHem.nl is onbeperkt geldig. Bestel je iets wat minder kost dan het totaalbedrag van de cadeaubon, dan blijft het restant gewoon te gebruiken op dezelfde manier.
Een cadeaubon van HemdVoorHem.nl is onbeperkt geldig. Bestel je iets wat minder kost dan het totaalbedrag van de cadeaubon, dan blijft het restant gewoon te gebruiken op dezelfde manier.
19. Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?
- Maak een keuze uit ons assortiment, selecteer jouw maat en klik op “stop in winkel wagen” (bij meerde artikelen herhaalt zich dit).
- Klik in de winkelmand op “naar de kassa”
- Vul de onderstaande gegevens in:
stap 1 van de kassa: vul je gegevens in
stap 2 van de kassa: kies voor de betaalmethode ‘kadobon van HemdVoorHem.nl’
(8ste betaalmethode) en vul jouw code in (er verschijnt een invulveld).
LET OP: dit is geen actie-code
stap 3 van de kassa: Klik op plaats bestelling (de kadobon is nu verrekend)
- Mocht er nog een bedrag overblijven, dan kan je nu een betaalmethode naar keuze aanvinken om het resterende bedrag te voldoen.
- Maak een keuze uit ons assortiment, selecteer jouw maat en klik op “stop in winkel wagen” (bij meerde artikelen herhaalt zich dit).
- Klik in de winkelmand op “naar de kassa”
- Vul de onderstaande gegevens in:
stap 1 van de kassa: vul je gegevens in
stap 2 van de kassa: kies voor de betaalmethode ‘kadobon van HemdVoorHem.nl’
(8ste betaalmethode) en vul jouw code in (er verschijnt een invulveld).
LET OP: dit is geen actie-code
stap 3 van de kassa: Klik op plaats bestelling (de kadobon is nu verrekend)
- Mocht er nog een bedrag overblijven, dan kan je nu een betaalmethode naar keuze aanvinken om het resterende bedrag te voldoen.
20. Kan ik een cadeaubon kopen?
Ja. Klik hier en de stappen spreken voor zich. Je kan ervoor kiezen dat deze per mail direct aan je toegezonden wordt of dat je een mooie cadeaukaart per post opgestuurd krijgt. De bedragen waar je uit kan kiezen bij de cadeaubon zijn: 15, 25, 40, 50, 60, 75, 100 en 150 euro
Ja. Klik hier en de stappen spreken voor zich. Je kan ervoor kiezen dat deze per mail direct aan je toegezonden wordt of dat je een mooie cadeaukaart per post opgestuurd krijgt. De bedragen waar je uit kan kiezen bij de cadeaubon zijn: 15, 25, 40, 50, 60, 75, 100 en 150 euro
21. Kan mijn artikel ingepakt worden?
Ja. Aan het einde van je bestelling kan je in de kassa aangeven of je gebruik wil maken van onze cadeau inpakservice. De kosten voor het inpakken in een geschenkverpakking bedragen €1,95. Naast onze inpakservice hebben wij ook ‘kant-en-klare cadeaus’, deze herken je aan het de cadeauverpakking die op de afbeelding erbij staat. Deze artikelen worden standaard ingepakt aangeleverd, hierbij hoef je dus niet voor onze inpakservice te kiezen!
Ja. Aan het einde van je bestelling kan je in de kassa aangeven of je gebruik wil maken van onze cadeau inpakservice. De kosten voor het inpakken in een geschenkverpakking bedragen €1,95. Naast onze inpakservice hebben wij ook ‘kant-en-klare cadeaus’, deze herken je aan het de cadeauverpakking die op de afbeelding erbij staat. Deze artikelen worden standaard ingepakt aangeleverd, hierbij hoef je dus niet voor onze inpakservice te kiezen!
22. Hoe weet ik wat de juiste maat overhemd, polo of ander kledingstuk is voor mij?
Bij HemdVoorHem.nl heb je binnen de categorieën overhemden, poloshirts, truien en T-shirts de keuze uit verschillende pasvormen. Je kan met behulp van het filter aan de linker kant kiezen welke pasvorm je getoond wil hebben.
Bij elk artikel vind je een maattabel, die je verder helpt bij het kiezen van jouw maat.
Wil je graag advies of meer informatie, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kan 7 dagen per week voor al jouw vragen per mail bij onze klantenservice terecht.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 - 17.00 uur.
Ons telefoonnummer is: 020 8203744.
of via Whatsapp 0626752934.
Bij HemdVoorHem.nl heb je binnen de categorieën overhemden, poloshirts, truien en T-shirts de keuze uit verschillende pasvormen. Je kan met behulp van het filter aan de linker kant kiezen welke pasvorm je getoond wil hebben.
Bij elk artikel vind je een maattabel, die je verder helpt bij het kiezen van jouw maat.
Wil je graag advies of meer informatie, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kan 7 dagen per week voor al jouw vragen per mail bij onze klantenservice terecht.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 - 17.00 uur.
Ons telefoonnummer is: 020 8203744.
of via Whatsapp 0626752934.
23. Wat zijn de wasvoorschriften voor de strijkvrije overhemden?
Al onze strijkvrije overhemden in onze webwinkel zijn kreuk- en strijkvrij. Als je de volgende wasvoorschriften volgt zijn onze strijkvrije shirts ook zonder strijken altijd goed in vorm:
Al onze strijkvrije overhemden in onze webwinkel zijn kreuk- en strijkvrij. Als je de volgende wasvoorschriften volgt zijn onze strijkvrije shirts ook zonder strijken altijd goed in vorm:
- Was je witte en gekleurde was altijd gescheiden.
- Voor het behoud van je gekleurde en witte was adviseren wij het gebruik van de juiste wasmiddelen.
- Let op het wasvoorschrift op het etiket.
- Draai de overhemden binnenste buiten en sla de boorden en manchetten naar binnen, dit om slijtage van de randen te voorkomen.
- Met ten hoogste 6 overhemden per wasbeurt bereik je het beste resultaat.
- Centrifugeer de overhemden op maximaal 600 toeren.
- Na het wassen hang je de overhemden meteen op. De boord, manchetten en knooplijst met de hand even gladstrijken.
- Opgedroogd zijn de overhemden glad. Toch strijken? Vermijd te hete strijkijzers en strijk de boord en manchetten slechts kort en aan de binnenkant.
24. Hoe houd ik mijn (zijden) stropdas mooi?
Stropdassen zijn meestal gemaakt van delicate materialen. Wil je dat jouw zijden stropdassen lang mooi blijven en hun vorm behouden, lees dan hier onze aanbevelingen:
Stropdassen zijn meestal gemaakt van delicate materialen. Wil je dat jouw zijden stropdassen lang mooi blijven en hun vorm behouden, lees dan hier onze aanbevelingen:
- Een watervlek op je zijden stropdas laat je gewoon drogen. Wrijf daarna over de vlek met het uiteinde van de stropdas.
- Bij vlekken op je stropdas die moeilijk te verwijderen zijn; houd de vlek boven stoom uit je strijkijzer en gebruik daarna een goed reinigingsproduct.
- Vlekken op zijden stropdassen kan je verwijderen door de stropdas opgerold te weken in een potje wasbenzine.
- Hang daarna de stropdas op aan de punt van het smalle uiteinde. De stropdas krijgt opnieuw glans en structuur zonder dat je hem hoeft te strijken.
- Hang je stropdas na gebruik steeds op een stropdassen hanger. Laat de knoop nooit in de stropdas.
- Ontwar de knoop in je stropdas nooit door aan het smalle uiteinde te trekken. Doe de knoop los door de stappen om de stropdas te knopen in de omgekeerde volgorde toe te passen.
- Maak de knoop niet te strak bij het knopen van je stropdassen.