general.skipToContentLink
Bel met de klantenservice van HemdVoorHem

Ruilen en retourneren

HemdVoorHem.nl de webshop voor tevreden klanten

Hoe werkt gratis retourneren en ruilen?

Toch niet blij met je aankoop? Geen probleem! Je aankopen kan je altijd gratis retour sturen. Je krijgt je geld terug of je geeft aan voor welke maat of artikel je het wil ruilen.

Even kort!

  • Je hebt 100 dagen bedenktijd
  • Ruilen is geen probleem! 
  • Meld je retour of ruiling altijd aan
  • Het artikel zit in de originele verpakking 
  • Artikel is niet gedragen en niet gewassen 
  • Artikel heeft de originele labels en kaartjes er nog aan
  • Ook bij kortingen en acties kan je gewoon ruilen en retourneren 
  • Gratis retour met PostNL 

En ja 

  • Passen mag natuurlijk altijd. Maar denk je er wel aan dat de kaartjes eraan moeten blijven en de kleding in nieuwstaat bij ons retour moet komen.  
  • Het artikel terugvouwen zoals je het ontvangen hebt lukt niet. Geen probleem! . 
  • Spelden die gebruikt worden voor het netjes opvouwen van het overhemd kunnen gaatjes achterlaten in de stof. Na 1x wassen zijn ze echt weg. 
  • Een overhemd met dubbele manchet wordt geleverd met 1 sier manchetknoop. 
  • Overhemden hebben per twee boordmaten vaak dezelfde maat, bijvoorbeeld 41/42, de maattabel geeft hier duidelijkheid over. Er staat bij ieder artikel een maattabel, dit is handig om te zien of je de juiste maat bestelt! Als je ruilt voor een maat groter of kleiner kan het zo maar zijn dat we dan een maat overslaan om je de teleurstelling te besparen.
Artikel ruilen HemdVoorHem

Ruilen?

Ontvang het juiste artikel!
  • Wil je graag ruilen, kies dan voor ruilen bij het aanmelden van je retour
  • Je ontvangt automatisch bevestiging van de ruil order
  • Is het nieuwe artikel duurder, dan ontvang je van ons een mail over de bijbetaling
  • Heb je teveel betaald, dan betalen wij het verschil terug
  • Heb je besteld met een actie dan zorgen wij ervoor dat er met behoud van de actie wordt geruild

Artikel stuk HemdVoorHem

Is het stuk?

We gaan het voor je regelen! 

Gratis retour met PostNL

Terug sturen van artikelen is gratis! Breng je pakket naar een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Deze vind je op de PostNL locatiewijzer
Retourlabel zonder printer (alleen in Nederland)
Bij het aanmelden van je retour ontvang je een Retourlabel. Bij het PostNL servicepunt laat je dit label op je mobiel scannen om een label te maken. 

Retourlabel zelf printen (voor Nederland en België)
Bij het aanmelden van je retour ontvang je een retourlabel. Deze print je zelf uit en plak je op de doos. Zorg ervoor dat het oude label niet meer zichtbaar is.  

Je bestelling is retour gestuurd, wat nu?

Zodra wij je retour ontvangen krijg je binnen twee tot vijf dagen een ontvangstbevestiging.  

Retour met geld terug
Geen probleem!  
  • Het bedrag staat uiterlijk binnen 8 dagen na ontvangst op je rekening
  • We storten het bedrag terug via de door jou gebruikte betaalmethode / bankrekening
  • Bij creditcard betaling is de overboeking zichtbaar op je volgende creditcardafschrift (over de verwerkingsdatum van jouw creditcard hebben wij geen controle)  
Retour met Klarna
Denk aan de 14 dagen betalingstermijn!
  • Betaal de factuur altijd op tijd of stuur de artikelen binnen 14 dagen terug
  • Bij retour sturen wordt jouw Klarna factuur gecrediteerd of terugbetaald
  • Extra kosten door te laat betalen worden niet door ons gecrediteerd (ook niet als je toch iets retour stuurt)

Toch een probleem?

Laat het ons even weten, onze klantenservice helpt je graag verder.  


Je kan ook gebruikmaken van je herroepingsrecht indien je de koop wil ontbinden. Gebruik hiervoor het Universele Europees herroepingsformulier: modelformulier herroepingsrecht.