general.skipToContentLink
Klacht melden HemdVoorHem

Klacht melden

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel, compleet en mooi mogelijk aan jou toe te sturen. HemdVoorHem.nl houdt van blije en tevreden klanten en hoort het dan ook graag als er iets niet naar wens is gegaan. Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Een verpakking die stuk is gegaan, een pakketbezorger die niet eens heeft aangebeld of iets anders wat niet is gegaan zoals jij het graag had gehad.


Wij horen graag van je wat er mis is gegaan want dan kunnen we dat oplossen, maar ook voorkomen dat het nog een keer gebeurt. Al bijft het jammer dat wij niet ieder pakket persoonlijk bij jou af kunnen leveren om ervoor te zorgen dat het echt goed gaat, ook onze verzendpartners moeten aan onze kwaliteitseisen voldoen.

Wij willen je vragen om met jouw klacht eerst even contact met ons op te nemen, dit mag via de mail naar mailadres [email protected], telefoon, chat, app of handgeschreven brief. Wij kijken graag samen met jou hoe we het het beste op kunnen lossen want wij zien onze klanten graag blij en zeker niet ontevreden.

Ons doel is het altijd om samen tot een oplossing te komen, maar lukt dat niet dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Mail ons