Onderbroeken van Calvin Klein

Hip zijn met Calvin Klein boxers

We kunnen niet langer ergens in het openbaar rondlopen, zonder dat we wel een paar Calvin Klein onderbroeken voorbij zien komen. Vaker dan niet zijn deze zelfs aan. Dit wordt dan gedragen door de jongere jongens die dan vervolgens hun broek lager dragen. Voor sommigen is dit simpelweg omdat ze te snel uit hun broeken groeien, maar de meesten vinden dit gewoon stoer. En als het dragen van een merkonderbroek stoer is, waarom zouden wij ze dan stoppen? Het is niet alsof ze er iemand kwaad mee doen.

Zo simpel als mogelijk

Het meest voorkomende type Calvin Klein onderbroek is toch echt de simpelste die er is. Een simpele boxershort in het zwart (en soms, maar heel soms, wit), met de merknaam zo groot mogelijk op de band hebben staan. Dit is natuurlijk redelijk typisch, hoe groter de merknaam erop staat, hoe populairder het is. Vaak wordt dan ook een merknaam boven stijl gezet. Dit zal natuurlijk niet het plan zijn geweest van al die grote mode merken, maar toch. Aan de andere kant weet het ene merk het wel beter te doen dan het andere merk. Andere merken die (redelijk) populair zijn bij de jeugd, zijn Tommy Hilfiger en Hugo Boss. Deze merken zijn altijd ook wel te herkennen van een afstand, maar op een net iets andere manier. Vaak staat de naam er net iets minder groot en iets minder opvallend op.

De populariteit van Calvin Klein

De vraag blijft toch, waarom is Calvin Klein zo populair op het moment? Het antwoord is redelijk simpel. Calvin Klein is een groot merk die ook een plek heeft aan de grote mensen tafel. Toch heeft Calvin Klein allerlei producten, waaronder dus onderbroeken, die een stuk goedkoper zijn dan de meeste merkkleding. Hierdoor kiezen jongeren er sneller voor om iets van Calvin Klein te kopen, in plaats van iets van dezelfde prijs zonder groots label. Doordat die gehele jongeren generatie op deze manier kleding koopt, komen er steeds meer en meer Calvin Klein onderbroeken het publiek in. Of dit slecht is, is niet aan ons te zeggen. Maar één ding is zeker, jongeren kunnen beter geïnteresseerd zijn in kleding en de merken, dan alle andere activiteiten die stereotypisch bij de jeugd worden geplaatst.
HemdVoorHem kleding voor iedere man