Muchachomalo dragers hebben vaker seks
Onderzoek: Mannen met kleurrijke onderbroeken hebben vaker seks
Nederlandse mannen die kleurrijke onderbroeken met print dragen hebben vaker seks. Dat blijkt uit onderzoek gehouden onder 200 mannen door website Hemdvoorhem.nl. Het onderzoek concludeert dat mannen met kleurrijke print onderbroeken gemiddeld 30% meer de liefde bedrijven dan mannen die wit ondergoed aan hebben.
Het onderzoek is gehouden onder Nederlandse mannen tussen de 16 en 65 jaar door Hemdvoorhem.nl aan de hand van een uitgebreide online enquête. De analyse is erop gericht om aan de hand van het soort en merk ondergoed het type man te achterhalen. Hierin werd de mate van populariteit van het merk en soort herenondergoed meegenomen. Op nummer één in de populariteitsladder staat het Nederlandse merk Muchachomalo, het ondergoed met de felle kleuren en prints.
De uitkomst
De opvallende conclusie is dat mannen die kleurrijke onderbroeken met print dragen het meeste aantal seks momenten hebben, gemiddeld 30% meer dan de ondervraagde mannen, die een witte onderbroek zonder print dragen.
Bovendien blijkt de strakke boxershort verreweg het populairst: maar liefst 67% van de ondervraagde mannen draagt zo'n boxer. 24% Van de mannen draagt liever een slip; vooral gewild onder mannen boven de veertig. Een wijde boxershort is in vergelijking tot vroeger veel minder populair. Van de onderzochten draagt zeven procent een wijde boxershort gevolgd door een klein percentage die de string of tangaverkiest. Nog een kleiner percentage (een procent) is voor het zogenaamde 'going commando' fenomeen, waarbij helemaal geen onderbroek wordt gedragen.
Over Hemdvoorhem.nl
Hemdvoorhem.nl is een voorloper in verschillende nieuwe ontwikkelingen als Mobile Shopping, SocialWhispering en Google Shopping. De webshop verkoopt strijkvrije overhemden, poloshirts, stropdassen, onderbroeken en sokken van bekende merken en is regelmatig in het landelijke nieuws. Zo heeft Editie NL op RTL4 reportages gemaakt over de shop en verschenen er artikelen over uiteen lopende onderwerpen in diverse media.