general.skipToContentLink
Mannen ondergoed shoppen

Mannen shoppen het liefst in onderbroek

In ondergoed winkelen


Het onderzoek is gehouden onder Nederlandse mannen tussen de 18 en 65 jaar door Hemdvoorhem.nl aan de hand van een uitgebreide online enquête. De analyse is erop gericht om het online koopgedrag van mannen in kaart te brengen.

Bij dit onderzoek werd de manier van online shoppen ook bekeken. De opvallende conclusie is dat één vierde van de mannen die online winkelen dit in het weekend in hun ondergoed doen en één derde van de alleenstaande mannen shopt op deze manier.

Een andere opmerkelijke uitkomst is, dat mannen vaak het eerste kledingstuk dat langskomt dat aan de criteria voldoet, direct aanschaft Bij technische producten daarentegen wordt juist wel uitgebreid vergeleken en rondgekeken. Populaire artikelen om online te bestellen zijn: computers, kabeltjes, audio apparatuur en mode. De gemiddelde tijd die een man besteedt om online een aankoop te doen is 14 minuten. Van de respondenten geeft meer dan 60% aan dat ze winkelen in fysieke winkels inefficiënt vinden. Een klein percentage van de mannen geeft aan helemaal nooit online aankopen te doen en dit liever aan zijn partner overlaat.
HemdVoorHem kleding voor iedere man