Afleveren van je bestelling HemdVoorHem

Afleveren van je bestelling

Bij HemdVoorHem.nl is de verzending van je bestelling met PostNL gratis naar een adres in Nederland en België (m.u.v. wanneer er niet geleverd mag worden bij de buren). In je winkelmand aan de rechterzijde kan je kiezen hoe je jouw bestelling bezorgd wil hebben.

Levertijd

De levertijd van de artikelen uit ons assortiment staan bij het product zelf. Zodra je de maat selecteert kan je zien wanneer je het artikel kan verwachten. Bestel je meer dan zullen wij de laatste levertijd aanhouden om je bestelling compleet te kunnen versturen. Deze datum staat vermeld in de bevestigingsmail die je van ons ontvangt na het plaatsen van de bestelling.

Track & trace

We versturen alle bestellingen met een track en trace code, die je ontvang zodra we je bestelling hebben verstuurd. Wanneer je bestelling naar het buitenland moet worden verzonden, brengen wij je de daarvoor geldende tarieven in rekening.

Levering op een PostNL locatie

Je wil je geen zorgen maken over het tijdstip van leveren van je bestelling en je wil je dag niet indelen in functie van de thuislevering van je bestelling. Dan kan je kiezen voor het afleveren van je bestelling op een PostNL punt bij je in de buurt. Je kan je bestelling dan afhalen waar en wanneer je wil. Na verzending van je bestelling ontvangt je een track en trace code. Is je bestelling aangekomen in het PostNL punt dan word je onmiddellijk op de hoogte gebracht via e-mail. Bij het afhalen van bestelling wordt gevraagd naar je legitimatiebewijs zoals ID-kaart, rijbewijs of paspoort. De verzending naar een PostNL locatie is gratis.

Vind een PostNL locatie in de buurt

Vragen over de aflevering?

Heb je nog vragen over het afleveren van je bestelling, dan kan je 7 dagen per week per mail bij onze klantenservice terecht. Op werkdagen tussen 9.30 en 17.00 uur zijn wij ook telefonisch bereikbaar op telefoonnummer: 020-8203744.